XT 600 3TB, słabo pali na zimnym, odprężnik, pomocy
: 06 wrz 2015, 14:51
Witam. Opisze krótko co i jak. XT 600K 3TB zaraz po zakupie paliła czy na zimno, czy na ciepło tak samo - czyli wzorowo. Jedyny problem jaki z nią miałem to wyciek spod uszczelki pokrywy sprzęgła. Pomyślałem, że to żaden problem i zrobię to sam. Kupiłem uszczelkę, zabrałem się za rozbieranie. Rozebrałem co było trzeba, wyczyściłem, złożyłem. Linkę rozprężnika zdjąłem bez rozregulowania. Zalałem olejem, wszystko ok. I kiedy przyszło do odpalenia - zero odzewu. Kopałem i kopałem, a tu nic. Po długim czasie w końcu zaczęła łapać, odpaliła. Na zagrzanym silniku pali praktycznie za każdym razem a na zimnym trzeba się namęczyć. Stąd moje pytania:
-czy mogłem źle złożyć dekiel silnika? (chodzi o mechanizm wewnętrzny rozprężnika, czy pasuje tylko w jednym położeniu?)
-czy są jakieś czynności przy zabiegu wymiany uszczelki, o których zapomniałem?
Bardzo proszę o pomoc, bo chciałbym się cieszyć z użytkowania Yamaszki tak jak przed wymianą uszczelki
-czy mogłem źle złożyć dekiel silnika? (chodzi o mechanizm wewnętrzny rozprężnika, czy pasuje tylko w jednym położeniu?)
-czy są jakieś czynności przy zabiegu wymiany uszczelki, o których zapomniałem?
Bardzo proszę o pomoc, bo chciałbym się cieszyć z użytkowania Yamaszki tak jak przed wymianą uszczelki
