
Biorę multimetr i mierze wszystko jednak moje wątpliwości wzbudziła cewka WN i cewki zasilające moduł, reszta podzespołów ma książkową rezystancje. Po wymianie cewki na taką ze skuterka nadal ta sama historia więc to chyba nie cewka WN. Sprawdziłem okablowanie i też nic ciekawego nie znalazłem. Dziś iskra pokazała się lecz jest chłodniej niż w dniu awarii (dziś 16 stopni a w dniu awarii 26 stopni) lecz motorek nie odpala (dałem też paliwa na tłok) bo iskra jest słabiutka żółta i mała.
Mam pytanko odnośnie prądnicy a właściwie jej zdiagnozowania. Rezystancja przy 16 stopniach wynosi 140 Ω (więc nieco mniej niż nakazuje serwisówka) jednak przy kopnięciu na multimetrze widzę 1, czy to znaczy że cewki mają przebicie ?
Zamieszczam filmik https://youtu.be/d9afoDq7g1Y