
XT 350 problem z wolnymi obrotami, cykanie w gaźniku
-
- Czyścioch
- Posty: 4
- Rejestracja: 25 lut 2017, 21:47
- Motocykl: XT 350, Honda CBR 929
XT 350 problem z wolnymi obrotami, cykanie w gaźniku
Witam, posiadam od niedawna Yamahę XT 350 z 1992r. była w fatalnym stanie, odratowana doprowadzona do stanu używalności, mam z nią problem z silnikiem, mianowicie na wolnych obrotach coś cyka w gaźniku i przydusza motocykl i z czasem gaśnie, zawory ustawione książkowo, wydech przelot, gaźnik szczelny wyczyszczony, czy może być uszkodzony zawór air-cut? czyściłem go ale nie mogę go wyjąć? może dysza wolnych obrotów? męmbranki całe, wężyki łączące gaźniki również nowe, króćce nowe, dodam że moto wcześniej było zblokowane na prawym króćcu teraz są oba z równym przelotem, miał kiedyś ktoś taki problem? przy jeździe wydaje się ok moc ma czasem przerwie od dołu ale nie mogę wyregulować składu mieszanki póki nie ma wolnych obrotów, schodzi coś wolno z obrotów jakieś lewe powietrze? ale którędy? nie mam już pomysłów, pomocy. 

-
- Czyścioch
- Posty: 4
- Rejestracja: 25 lut 2017, 21:47
- Motocykl: XT 350, Honda CBR 929
Re: XT 350 problem z wolnymi obrotami, cykanie w gaźniku
Naprawde nikt nic nie pomoże? zmieniłem cewkę nic nie pomogło, dodam że moto czasem ma problem z zejściem z obrotów i trzyma około 3 tyś, nie mam już sił, rozruch zimnego silnika jest bardzo trudny, ciepły od strzała
-
- Lubiący błoto
- Posty: 34
- Rejestracja: 16 paź 2016, 15:10
- Motocykl: sv 650
Re: XT 350 problem z wolnymi obrotami, cykanie w gaźniku
Może te cykanie to strzały w gaźnik? Sprawdź układ pod kątem szczelności na lewe powietrze i ustaw dobrze gaźnik (skład mieszanki, poziom paliwa w komorze plywakowej). Wkręć śrubę od regulacji do oporu i wykręć o 2.5 obrotu. To uniwersalna nastawa, od której można zaczynać pracę, jednak warunkiem jest uszczelny układ.
-
- Czyścioch
- Posty: 4
- Rejestracja: 25 lut 2017, 21:47
- Motocykl: XT 350, Honda CBR 929
Re: XT 350 problem z wolnymi obrotami, cykanie w gaźniku
Strzały w gaźnik całkiem możliwe ale to tylko na wolnych obrotach, po wymianie zaworu air-cut problem z strzałami w tłumik ustały, układ szczelny nowe króćce, czy na złym filtrze powietrza lub jego braku również mogą występować takie objawy? i pytanko w jakich pozycjach macie ustawione iglice w przepustnice w waszych XT-kach?