Pytanie ws stacyjki
-
- Lubiący błoto
- Posty: 56
- Rejestracja: 18 wrz 2016, 20:25
- Motocykl: Yamaha xt 350 55v
Pytanie ws stacyjki
Witam
Panowie powiedzcie co powinno się zapalić jak macie na stacyjce pozycje "1" przy wyłączonym moto
Panowie powiedzcie co powinno się zapalić jak macie na stacyjce pozycje "1" przy wyłączonym moto
Re: Pytanie ws stacyjki
Normalnie na pozycji 1 powinny się palić wszystkie odbiorniki .Lampa przód,lampa tył,kierunki,klakson,stopka.Oczywiście jak je włączysz przyciskami.
.Na pozycje 2 przełączasz i wyciągasz kluczyk ze stacyjki.Automatycznie uruchamiają się tylko światłą pozycyjne(przód,tył).To jak byś zostawił motocykl w nocy w nieoświetlonym miejscu.Tak jest w XT600.nie wiem jak w XT350,ale pewnie identycznie
.Na pozycje 2 przełączasz i wyciągasz kluczyk ze stacyjki.Automatycznie uruchamiają się tylko światłą pozycyjne(przód,tył).To jak byś zostawił motocykl w nocy w nieoświetlonym miejscu.Tak jest w XT600.nie wiem jak w XT350,ale pewnie identycznie
-
- Lubiący błoto
- Posty: 56
- Rejestracja: 18 wrz 2016, 20:25
- Motocykl: Yamaha xt 350 55v
Re: Pytanie ws stacyjki
Ratujesz mi życie
No ale czeka mnie robota z elektryką bo w tej 2 pozycji jest ok te pozycje się świecą, ale jak włączę na "1" to tylko kierunki chodzą i lampka biegu jalowego. W ogóle to nie mam iskry ale to już inny temat, tak czy siak wielkie dzięki !!
No ale czeka mnie robota z elektryką bo w tej 2 pozycji jest ok te pozycje się świecą, ale jak włączę na "1" to tylko kierunki chodzą i lampka biegu jalowego. W ogóle to nie mam iskry ale to już inny temat, tak czy siak wielkie dzięki !!
Re: Pytanie ws stacyjki
Standardowo do sprawdzenia ciągłość przewodów, stan wsuwek ,kostek.Upierdliwa praca dla cierpliwych
.Niedawno miałem całkowicie zdekompletowany 2KF.Cała instalacja łącznie z modułem zmieściła mi się w małym kartonowym pojemniku
.więc aż tak dużo nie masz do sprawdzenia.
Najbardziej narażona na uszkodzenia jest ta wiązka między błotnikiem przednim a dolną półką.Bo ona cały czas pracuje,przy skręcaniu kierownicą.Najgorsze ,i najbardziej zagmatwane miejsce to stelaż przedniej czaszy.W mojej w 2KF to jedna wielka plątanina przewodów.
Powodzenia w walce z elektryką


Najbardziej narażona na uszkodzenia jest ta wiązka między błotnikiem przednim a dolną półką.Bo ona cały czas pracuje,przy skręcaniu kierownicą.Najgorsze ,i najbardziej zagmatwane miejsce to stelaż przedniej czaszy.W mojej w 2KF to jedna wielka plątanina przewodów.
Powodzenia w walce z elektryką
-
- Lubiący błoto
- Posty: 56
- Rejestracja: 18 wrz 2016, 20:25
- Motocykl: Yamaha xt 350 55v
Re: Pytanie ws stacyjki
Już trochę pogrzebałem no i cewka zaplonowa uwalona, uzwojenie pierwotne książkowe 0.8 Ohm a wtórne ? przerwane niczym stosunki USA z isis
-
- Lubiący błoto
- Posty: 56
- Rejestracja: 18 wrz 2016, 20:25
- Motocykl: Yamaha xt 350 55v
Re: Pytanie ws stacyjki
Jest jednak inaczej jak mówisz światła działają bez akumulatora w XT 350, napięcie idzie z cewki magneta
Re: Pytanie ws stacyjki
U mnie tak to działa.Nie bardzo rozumiem w czym wprowadziłem Cię w błąd.U mnie w 2KF światła też będę działały,pod warunkiem,że motocykl będzie pracował.Też nie potrzebuję akumulatora do pracy silnika.A że się spytam.
Czy fabrycznie Twój motocykl jest wyposażony w akumulator??.Jaki masz typ zapłonu??
Czy fabrycznie Twój motocykl jest wyposażony w akumulator??.Jaki masz typ zapłonu??
-
- Lubiący błoto
- Posty: 56
- Rejestracja: 18 wrz 2016, 20:25
- Motocykl: Yamaha xt 350 55v
Re: Pytanie ws stacyjki
Nie wprowadziłeś mnie w błąd
po prostu w Xt 350 widocznie tak jest, akumulator jest fabrycznie, bo musi być zasilanie do stacyjki, kontrolek i tych świateł pozycyjnych, a te dopiero większe światła (krótkie i długie) są z magneta od cewki oświetlenia która tam jest. Jeśli chodzi o zapłon to jest z modułu CDI i potem do cewki zapłonowej jak w xt600

Re: Pytanie ws stacyjki
Czyli u w XT350,prawidłowo bez uruchomienia silnika,przy przekręconej stacyjce światła mijania i drogowe nie będą działały z akumulatora.Tak???
Akumulator jest Ci potrzebny do zasilania świateł pozycyjnych i kontrolek na postoju bez uruchamiania silnika ,to fakt.Ale do zasilania stacyjki to raczej nie nie jest niezbędny.Ja w 2KF też mam moduł CDI i fabrycznie motocykl wyposażony w akumulator.Jednak u mnie po przekręceniu stacyjki na pozycję 1 ,przy wyłączonym silniku,wszystkie odbiorniki działają pobierając prąd z akumulatora.Dziwne,że tak nie ma u Ciebie.Może któryś z poprzednich właścicieli zrobił sobie mod instalacji elektrycznej.
Akumulator jest Ci potrzebny do zasilania świateł pozycyjnych i kontrolek na postoju bez uruchamiania silnika ,to fakt.Ale do zasilania stacyjki to raczej nie nie jest niezbędny.Ja w 2KF też mam moduł CDI i fabrycznie motocykl wyposażony w akumulator.Jednak u mnie po przekręceniu stacyjki na pozycję 1 ,przy wyłączonym silniku,wszystkie odbiorniki działają pobierając prąd z akumulatora.Dziwne,że tak nie ma u Ciebie.Może któryś z poprzednich właścicieli zrobił sobie mod instalacji elektrycznej.
-
- Lubiący błoto
- Posty: 56
- Rejestracja: 18 wrz 2016, 20:25
- Motocykl: Yamaha xt 350 55v
Re: Pytanie ws stacyjki
Napewno było dłubane bo kable do przekaźnika od kierunków są w innym kolorze niz na serwisówce, no i nie ma kostki tylko proste złączki. Ja to zawsze mam szczęście że wiązka w moich sprzętach była modyfikowana
ale poradze sobie, tak wgl to przekaźnik był od jakiegoś innego moto i nie działał prawdiłowo, ale znalazłem jakiś w garażu od golfa z 4 nóżkami, jakoś to porobie i heja. A takie poboczne pytanko, czy korek od baku jest taki sam jak w XT 600 ? bo chętnie bym jakiś zakupił 

