Tak ogólnie to sporo dłubałem u siebie z zawiasem i przyznam się ze nie nadążam czasami za słownictwem

.
Adapter do pompowania to - końcówka na zawór komory kompresji ?
Tak .wyśle ci fotkę jak wrócę z pracy
Prowadnica tłoczyska 1000 zł ? nie kumam co jest w tym ok :shock:w stosunku do wymiany chromu na starej sztycy 500 - nie czuję klimatu który opisujesz

.
za całość z chromowaniem tego elementu prowadnicy tłoka czy jak piszesz sztycy
Nie rozumiem jeszcze jednego - czy dopiero ganiająca "keta" zmusiła cię do takiego manewru ?

wczesniej nie odczuwałeś takiej potrzeby
odczuwałem delikatne nieszarpnięcia ale w tym sezonie muskało całkowicie wypłukać olej.
części do wymiany :
-bushing 16/18/12 du nr części 01056-13( tuleja o średnicy wew 16 zew 18 id długości 15mm w której porusza się prowadnica tłoka . Jest pokryta teflonem w smrodku który był w 80% zdarty,prawdopodobnie przez wżery na chromie. Koszt 13zł
https://intermotors.pl/ohlins/44175-bus ... 9D93B.html
-Uszczelka x ring ( uszczelnia prowadnice ) koszt -4.06zł
https://intermotors.pl/ohlins/44177-usz ... 9D938.html
-back-up ring
uszczelka twarda teflonowa biała(uszczelnia prowadnice ) koszt 8,72zł.
https://intermotors.pl/ohlins/44178-bac ... 9D936.html
-Olej ( nie jest podana specyfikacja lecz nr konkretnego oleju do danych typów amortyzatorów z tej serii.
https://intermotors.pl/oleje-do-zawiesz ... &results=8
Nr oleju R&T ohlins 00105-01 koszt 113 zł. Możecie kupić tańszy ale nie wiadomo jakie ma mieć parametry W2?-10
-Uszczelka dolnego tłoka ma być 40.99 mm x 2.5mm koszt ok 13złotych lub dobrać w sklepie z uszczelkami 40x3mm lub 41x2.5 mm za 2zł
Uszczelka tłoka olejowego wewnętrznego jest najdroższa ale zużywa się najwolniej tylko trzeba sprawdzić limit lub jak producent podaje drobne zadziory przeszlifować papierem 1200g.
Koszt w tym wypadku -0.0 zł(nie dajcie się nabrać, w serwisie wymienią go wam za jedyne 180zł)
http://resuspension.com/index.php/pisto ... ndard.html
uszczelka
https://intermotors.pl/ohlins/44179-usz ... 9D935.html
pokrywanie nowego chromu technicznego na prowadnicy tłoka to już indywidualnie koszt .mój jak wyżej pisałem , w prywatnych zakładach podejrzewam ok 100zł a nie jak serwis podaje w cenniku 500zł.
Nabicie gazem – jak masz zrobiona przejściówkę to ile kosztuje koszt nabicia 4 kół samochodowych w waszych miejscowościach ? Parę złotych jak i za darmo taki mały pojemnik gdzie wchodzi zaledwie 6 barów .Nabije z początku powietrzem dla sprawdzenia amortyzatora .
Nabija się azotem bo nie rozpręża się pod wpływem temperatury i to jest jedyny powód ,w powietrzu macie zawartość 78%azotu więc te różnice nie będą aż tak wielkie no chyba ze nabijecie je w tem. 35C a jeździcie w tem. -1. Jeszcze jest kwestia grzania silnika bo pojemnik jest bardzo blisko i potrafi być gorący nawet 50C.w serwisów ce nie jest podane konkretnie ciśnienia lecz ogólne podana i przeliczenia psi ale nie dla konkretnego modelu( od 10-25barów) .
Do wymiany jest jeszcze regulator /nakrętka ustawienia odbicia amortyzatora ( ktoś ja traktował obcęgami) te brak kliknięć w waszych opisach to też wina startych rowków nakrętki ,ale jeśli gwint jest dobry to nie ma to znaczenia bo bolec który jest w środku przesuwa pin z iglica regulujący odbicie .Jeśli nie ma oporu to prawdopodobnie nie ma tez oleju jak w moim przypadku ,była zaledwie 100ml. Czarnej breji
http://resuspension.com/index.php/seal- ... uster.html
koszt wstępny z częściami własnej roboty to ok (jak dla mnie ) 220zł