Jako,że wynikł mi "mały" problem elektryczny w moim XT-eku

Pacjent to XT600 2KF
Problem:
Brak świateł mijania ,długich ,klaksonu,kierunkowskazów ,stopki hamulca tylnego,po rozgrzaniu motocykla na odcinku ok.8 kilometrów
***********
Jakiś czas temu w motocyklu zamontowałem kondensator wysoko pojemnościowy zamiast akumulatora .Na takiej przeróbce motocykl zrobił około 10 kilometrów.Jako,że zbliżał mi się termin badania technicznego,wymontowałem kondensator i założyłem akumulator,żeby wszystko działało na przeglądzie.Po około 8 kilometrach jak silnik trochę już się rozgrzał przestały działać wszystkie odbiorniki.Ale sam silnik,praca,przyspieszenie,odpalanie bez zmian,OK.Żadnych problemów.
Po ostrym prze gazowaniu,tak ok.6 tyś. obrotów,wszystko wróciło do normy .Światła zaczęły działać.

Ale tylko na kolejne 6-8 kilometrów.Następnie trzeba ponownie prze gazować silnik,aby "odzyskać" światła i inne odbiorniki.
**************
Zaopatrzyłem się w miernik i wykonałem kilka pomiarów.
Pierwszy raz na zimnym silniku,kiedy wszystkie odbiorniki działały
1) Napięcie akumulatora.10,8 V,czyli trup,do wymiany
2) Oporność cewek,wszystkich wychodzących z silnika.Wszystko w normie według serwisówki.
W sumie istotna jest w tym przypadku tylko cewka która "idzie" do regulatora napiecia,ale z ciekawości przemierzyłem też te pozostałe.
3) Napięcie ładowania 14,2 V,przy wyłaczonych odbiornikach,czyli delikatnie poniżej 14,5 V jak podaje manual. Jednak po załączeniu wszystkich możliwych odbiorników,ładowanie spada do
9,8 V.
**************
Drugi raz pomiary wykonałem,po rozgrzaniu silnika,wtedy kiedy przestały działać światła i inne odbiorniki.
1) Napiecie akumulatora spadło do 6 V,przy wyłączonym silniku
2) Oporność cewek zwiększyła się.
a) Ta która idzie do regulatora,opisana jako charing coil ( dwa białe przewody),mieściła się w granicach z manuala.Oporność wyniosła 0,4 oma.Manual przewiduje od 0,2-0,6 oma.
b) Ta opisana jako Source coil (brązowy i czerwony przewód) wyniosłą 245 omów.Producent przewiduje 160-240 omów,czyli o 5 omów za dużo
c) Ta opisana jako Pickup Coil (trzy przewody) wyniosła dla jednej i drugiej cewki 147 omów,Producent przewiduje od 90-130 0mów,czyli jest za dużo o 17 omów.
Jednak ok,20 minut po wyłączeniu silnika,oporność cewek spadła i mieściła się w tolerancji.

Tak sobie myślę,że chyba w tym konkretnie przypadku,istotna jest tylko ta cewka która "idzie do regulatora
napięcia

3) Napięcie ładowania,przy rozgrzanym silniku,i niedziałających odbiornikach,ale załączonych,oscyluje w granicach
2 Volt

**********************
A teraz pytania,Co o tym sądzicie
1) Czy do ewentualnego uszkodzenia regulatora mogło dojść w wyniku zamontowania kondensatora??
2) Czy na uszkodzenie regulatora może mieć wpływ stary akumulator,możliwe,że posiadający jakieś zwarcie wewnątrz??
3) Czy na uszkodzenie regulatora mogą mieć wpływ te cewki statora,nie związane bezpośrednio z regulatorem,te co idą do modułu?.Te których oporność zwiększyła się na zagrzanym silniku.
4) Regulator po wymontowaniu,sprawdzałem testem ciągłości,we wszystkich możliwych połączeniach i na żadnym miernik nie brzęczy,czyli ewidentnie jest spalony,Tak mi się wydaje.

5) W załączniku przesyłam zdjęcie regulatora i schematy instalacji.Przeglądając allegro,jest w czym przebierać.Czy każdy będzie pasował który posiada takie gniazdo jak ten oryginalny z mojego moto.Do mojego regulatora idą dwa białe przewody od cewki statora(górne przewody),oraz odchodzą dwa dolne. Jeden czerwony(do + akumulatora),oraz czarny(masa).Dodatkowo nie mam pojęcia po co
