
Jedyne ciekawe rozwiązania jakie znalazłem:
Lampy robocze Wesem + Xenon (rzeźba, ale za to taniej)
http://www.atvpolska.pl/forum/viewtopic ... 26&t=26404
lub
Ledy tego typu:
http://allegro.pl/zmota-quad-reflektory ... 57729.html
Co wy na to?

Szukam czegoś małego, żeby nie kuło w oczy, czyli takie podwójnie lampy odpadająloko pisze:Myślę, ze lepszym pomysłem będzie założenie jakieś dobrej lampy lub zrobienie podwojonej jak mówi Hipolit. Ja jestem zwolennikiem prostych rozwiązań H4 się przepali i wszędzie dostaniesz i jazda dalej, druga sprawa ze xenony będą nie zgodne z kodeksem ( no chyba ze nie jeździsz po drogach publicznych) 3 sprawa to dodatkowa zbędna masa…
Z tego co się naoglądałem to LEDy wcale nie są takie złe, tylko, że cena jest po prostu śmiesznaloko pisze:Ledy do oświetlania drogi się nie nadają maja duża luminację ale strumień świetlny mają bardzo mały…(narazie)
Jestem dokładnie tego samego zdanie, a tak poza tym to kto orze dzicz w nocy?Pawlo pisze:Jeśli mowa tylko i wyłącznie o świetle używanym w terenie, to po co zmieniać np. kierunki na ledy - używa ktoś kierunków orając pole?Jak dla mnie to nawet tylne światło może się nie świecić wcale, wtedy cały prąd idzie w przód, przynajmniej jest pewność, że to wytrzyma