Witam was koledzy Przymierzam się do zrobienia szlifu cylindra w mojej TT600 i zakupie nowego tłoka, lecz zacząłem się zastanawiać czy bym tak czasem nie zamówił tłoka +7mm i zrobił taki szlif Co myślicie czy zyskała by na mocy i czy opłaca się w ogóle taka zabawa jak by to wyglądało jak myślicie?
Na sklepie riderparts jest dostępny tłok +2mm prox jest tam dopisane że:Pojemność skokowa motocykla zwiększa się z fabrycznych 595cm³ do 620,7cm³ http://sklep.riderparts.pl/produkt/tlok ... 00-01-2601
Niedawno gdzieś się przewinęło w postach, że przy tych ogromnych rozwiertach jest potrzebna rzeźba z blokiem silnika. Ten prox to po części ratunek dla przypadków, w których TKRJ dostępny w PL jest za mały żeby wyrobić - wychodzi taniej niż tulejowanie + tłok. Plus dla Proxa dodatkowo taki, że są osobno dostępne pierścienie, choć nie jestem fanem zabiegów typu "honowanie + pierścienie i jakoś to będzie przez kolejne kilkanaście tys. km), ale z drugiej strony w V-kach to normalne rozwiązanie - mało kto decyduje się na szlif i nadwymiarowe tłoki, ludzie wymieniają same pierścienie i motocykle jeżdżą kolejne dziesiątki tys.km.
Podniesienie mocy sposobem na pojemność, to chyba nie ten kierunek, ale znawcą nie jestem. Prędzej bym szedł w lekkie kute tłoki, inne gaźniki itp niż w pojemność. Zobacz sobie np. na takiego Suzuki DR800 Big. Ile tam jest mocy przy tym wielkim wiadrze? Właściwie tyle samo co w XT.
Ok a jest gdzies dostepna informacja co trzeba zrobic z tym blokiem ?;) a tak w ogole znacie jakies informacje o zwiekszeniu mocy w tt ? Bo ja nic nie znalazlem :/ A moze ktos zna sie na takich modyfikacjach i moze pomoc ?
Mateooo pisze:...a tak w ogole znacie jakies informacje o zwiekszeniu mocy w tt ? Bo ja nic nie znalazlem :/ A moze ktos zna sie na takich modyfikacjach i moze pomoc ?
Jesteś kolejnym "zjebem " i(naczej tego nie nazwę ) na tym forum który pyta kolejny raz o coś takiego .
Jak brakuje mocy to masz zawsze jakieś wyjscie zmienić moto albo poszukać tej magicznej mocy np: u rycerzy Yeday .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
300km temu mialem zalozonego wossnera 98.50 co wychodzi okolo 30cm³ wieksza pojemnosc.
czy mocy bylo wiecej to nie wiem, chwilami wydaje mi sie ze ten tkrj 95.50 jak by gore mial lepsza, i byl odrobine mniej wywazony
Dziwie sie ze ci brakuje mocy, XT-tek jest u mnie najslabszym moto.
Fz 750 106km XJ 550 60km. Ale ja sie czasami zielony robie, od wrazen jakie daje ten silnik w krzakach
Ja za małolata smigałem 48 km 2t 250 - niestety nie był moją własnoscią a klubu pod uwczesną marką PZM .
Uczciwie nazywajac nie kreciły mnie układy jakie panowały w takich zwiazkach i -ludzie którzy niszcza mlode ambitne charaktery.
Jak po czasie wruciłem w zajawkę kupiłem xt - bo miał zblizoną katalogową moc i nic po za tym .
Nazywając sprawy po imieniu jest to zajebiste moto smigam sprawami (terenami sprzaed lat ) i wyrabia się - jednak brakuje czegoś ale nie nazwał bym tego mocą a bardziej dynamika jej oddawania
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Wiesz nazywanie kogoś "zjebem " jak to ładnie napisałem wydaje mi się troszkę nie na miejscu tym bardziej, że zadałem tylko pytanie i nie wymagałem od ciebie odpowiedzi GACEK. Ale to świadczy tylko o Tobie... Pozdrawiam
Mi w tym engine tez wlasnie tego brakuje. XJ-ta, Fz-ta to silniki wysoko obrotowe gdzie przyrost mocy w miare obrotow najpierw sprawia ze wydaje sie jak by sie dlawil do 2.5k potem trzeba sie mocno trzymac tak ok 6k a tak od 8k do konca probuje wyrwac sie spod siodla niczym na korridzie a XT to taki traktor ktory sprawia tylko ze trzeba sie trzymac, ale za to czuc kazdy suw pracy tloka pod tylkiem gdy sie odkreci na srednich
Mateooo pisze:Wiesz nazywanie kogoś "zjebem " jak to ładnie napisałem wydaje mi się troszkę nie na miejscu tym bardziej, że zadałem tylko pytanie i nie wymagałem od ciebie odpowiedzi GACEK. Ale to świadczy tylko o Tobie... Pozdrawiam
Jak najbardziej masz rację - naleza mi się buty na twarz za formę w jaka ubrałem to co miałem na mysli , nie mam zamiaru nikogo obrazać ani uswiadamiać Treśc jest jedynie powtarzalna i jak dla mnie i nic konkretnego z niej nie wynika - nie mam ochoty się tłumaczyć .
Aby nastała jasnosć dosyć aktywnie uczestniczę w zyciu tego foeum - podobnie sprawy maja się z uzytkowaniem sprzeta .
Mateo sorry nic do ciebie nie mam bardziej temat jaki nawiazałeś mnie sprowokował do takiego stwierdzenia .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Zdaje sobie doskonale sprawe z tego, że od TT nie ma co wymagać cudów Aczkolwiek chciałem po prostu się jakoś doinformować Wiem jeśli odczuwam brak mocy to czas na zmianę tym bardziej że używam mojej TT jako supermoto Posiadałem przez 5 miesięcy Ktm SXF 450 60 koni oddawane w Crossa mającego 110 kg wagi no po prostu bajka Sprzedałem go jakiś miesiąc temu musiałem :/ I pewnie dlatego teraz TT wydaje się być zamulona strasznie Pozdrawiam !