[XT600] ustawienie gaźników
-
- Administrator
- Posty: 1009
- Rejestracja: 24 gru 2009, 11:58
- Lokalizacja: LU
[XT600] ustawienie gaźników
Być może ktoś podzieli się dobrą radą.
Problem polega na tym, że przy kręceniu na wysokie obroty (chyba od 5kRPM w górę) silnik zaczyna przerywać, tak jakby brakowało mu paliwa.
Tego efektu nie miałem w 1VJ, tam kręciłem sporo wyżej.
Terenowiecc kiedyś podobny efekt minimalizował zmianą poziomu paliwa w pływaku...
I sam nie wiem, czy brać się za zmianę poziomu paliwa czy też może szukać innej dyszy - a może jeszcze coś?
Tłumik to Laser ProDuro w wersji Racing, a więc można powiedzieć że przelot, tylko dość cichy.
Problem polega na tym, że przy kręceniu na wysokie obroty (chyba od 5kRPM w górę) silnik zaczyna przerywać, tak jakby brakowało mu paliwa.
Tego efektu nie miałem w 1VJ, tam kręciłem sporo wyżej.
Terenowiecc kiedyś podobny efekt minimalizował zmianą poziomu paliwa w pływaku...
I sam nie wiem, czy brać się za zmianę poziomu paliwa czy też może szukać innej dyszy - a może jeszcze coś?
Tłumik to Laser ProDuro w wersji Racing, a więc można powiedzieć że przelot, tylko dość cichy.
---
Pozdrawiam
mazi
Pozdrawiam
mazi
- Pawlo
- Moderator
- Posty: 2501
- Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
- Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290 - Lokalizacja: Wrocław
-
- Administrator
- Posty: 1009
- Rejestracja: 24 gru 2009, 11:58
- Lokalizacja: LU
Re: [XT600] ustawienie gaźników
Już tak dawno nie rozbierałem tego złomu, że nawet nie pamiętam czy iglica jest regulowana...Pawlo pisze:A jakby iglicą ruszyć?
Jeżeli tak trzeba będzie podnieść jeden ząbek.
U siebie jak założyłeś przelot ruszałeś coś w gaźnikach?
---
Pozdrawiam
mazi
Pozdrawiam
mazi
- Pawlo
- Moderator
- Posty: 2501
- Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
- Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290 - Lokalizacja: Wrocław
Re: [XT600] ustawienie gaźników
Wg metody rurki poziom paliwa mam 0 mm poniżej krawędzi i chodzi jak złotomazi pisze:U siebie jak założyłeś przelot ruszałeś coś w gaźnikach?


-
- Administrator
- Posty: 1009
- Rejestracja: 24 gru 2009, 11:58
- Lokalizacja: LU
Re: [XT600] ustawienie gaźników
Jak możesz (wiesz gdzie to jest) weź mi zalinkuj opis jak ten cholerny poziom powinno ustawiać się.Pawlo pisze:Wg metody rurki poziom paliwa mam 0 mm poniżej krawędzi i chodzi jak złotomazi pisze:U siebie jak założyłeś przelot ruszałeś coś w gaźnikach?Świeca lekko biaława, możliwe, że brakuje mu właśnie tylko na wysokich, ale w jeździe nic nie czuć. Tylko ja mam przelot fi 60
Terenowiecc to robił, pewnie wie - ale sam poczytałbym z ciekawości.
Czyli masz równo z krawędzią - jaką?

---
Pozdrawiam
mazi
Pozdrawiam
mazi
- Pawlo
- Moderator
- Posty: 2501
- Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
- Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290 - Lokalizacja: Wrocław
Re: [XT600] ustawienie gaźników
Z krawędzią gaźnika - miejsce styku z komorą pływaka.mazi pisze:Czyli masz równo z krawędzią - jaką?
Lektura: viewtopic.php?f=2&t=380
viewtopic.php?f=27&t=829
Powiem ci, że dopiero po 5 wyciągnięciu gaźnika sam zrozumiałem jak to działa, ale wytłumaczyć zbytnio nie potrafię

-
- Administrator
- Posty: 1009
- Rejestracja: 24 gru 2009, 11:58
- Lokalizacja: LU
Re: [XT600] ustawienie gaźników
Pawlo pisze:Z krawędzią gaźnika - miejsce styku z komorą pływaka.mazi pisze:Czyli masz równo z krawędzią - jaką?
Lektura: viewtopic.php?f=2&t=380
viewtopic.php?f=27&t=829
Powiem ci, że dopiero po 5 wyciągnięciu gaźnika sam zrozumiałem jak to działa, ale wytłumaczyć zbytnio nie potrafię
Patrząc po
viewtopic.php?f=2&t=380
wygląda banalnie

---
Pozdrawiam
mazi
Pozdrawiam
mazi
-
- Po kostki w błocie
- Posty: 116
- Rejestracja: 13 cze 2012, 11:25
- Motocykl: XT 600 3TB '94
- Lokalizacja: Podkarpacie
Re: [XT600] ustawienie gaźników
A ja tak miałem i też myślałem , że brakuje paliwa. Regulowałem poziom, iglice podnosiłem, opuszczałem, czyściłem kranik, nowa świeca i dalej ni chu chu. Potem wymieniłem filtr powietrza, który wyglądał na nowy i jak ręką odjął - jest moc i jest banan
Po świecy nie było widać, że go zalewa na wysokich bo pewnie jak mu spuszczałem z tonu to ją przepalało i wracało do normy - tak sobie to wytłumaczyłem po swojemu - tak że spróbuj może i tego.

Po świecy nie było widać, że go zalewa na wysokich bo pewnie jak mu spuszczałem z tonu to ją przepalało i wracało do normy - tak sobie to wytłumaczyłem po swojemu - tak że spróbuj może i tego.
- Tomiacho
- Po kostki w błocie
- Posty: 330
- Rejestracja: 31 mar 2010, 22:04
- Motocykl: XT 600 43f
- Lokalizacja: Piła
Re: [XT600] ustawienie gaźników
U mnie też kiedyś przerywał na wysokich i wyregulowałem iglice w podciśnieniowym gaźniku. Kombinowałem z różnymi konfiguracjami.
Cold and Ugly
Ręce w błocie, chuj w tawocie to crossowiec przy robocie
Ręce w błocie, chuj w tawocie to crossowiec przy robocie
- Gacek
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 4299
- Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
- Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
- Lokalizacja: SB
Re: [XT600] ustawienie gaźników
Moim zdaniem jak odczuwasz brak paliwa to potrzeba zwiększyć jego ilość na dopływie - w xt mam dwa kraniki niestety czeskie
o mniejszym przekroju i niestety równoprzelotowy trójnik czasami nie wyrabia
ale tylko na czarnym bo off em nie ma opcji aby kręcić maszynkę na full .Ale jak się przejęzyczyłeś i brakuje ci mieszanki aby uzyskać wyższe obroty silnika to spojrzał bym z innej płaszczyzny .
Generalnie łatwo sprawdzić objawy przyczyny przykręć kraniki i będziesz wiedział czy paliwa czy czegoś innego brakuje
.
o mniejszym przekroju i niestety równoprzelotowy trójnik czasami nie wyrabia

Generalnie łatwo sprawdzić objawy przyczyny przykręć kraniki i będziesz wiedział czy paliwa czy czegoś innego brakuje

אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.