Podstawowe modyfikacje w XT

Forum poświęcone modyfikacjom XT.
ODPOWIEDZ
JAWKA SIEDLCE
Po kostki w błocie
Posty: 257
Rejestracja: 26 sie 2013, 10:01
Motocykl: xt600

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

Post autor: JAWKA SIEDLCE »

Niema lekko chleb po 8 kolego :D . A co do obróbki kanałów w głowicy i gniazd zaworowych to ok 4-6 godzin dremel z frezem , kamieniami ,papierem ściernym, 800 setką max na mokro a potem pasta automax do lakieru czyni cuda z amelinnium. Miła i prosta praca byle narzędzia były.
Awatar użytkownika
Pawlo
Moderator
Posty: 2501
Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290
Lokalizacja: Wrocław

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

Post autor: Pawlo »

Zmień Automaxa na Autosol Metal, a zobaczysz co to znaczy dobra pasta ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
Gacek
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 4299
Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
Lokalizacja: SB

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

Post autor: Gacek »

JAWKA SIEDLCE pisze:Niema lekko chleb po 8 kolego :D . A co do obróbki kanałów w głowicy i gniazd zaworowych to ok 4-6 godzin dremel z frezem , kamieniami ,papierem ściernym, 800 setką max na mokro a potem pasta automax do lakieru czyni cuda z amelinnium. Miła i prosta praca byle narzędzia były.
nie wiem ja to męczyłem parę dni :? wew kartery miały tyle porowatości że nie doprowadziłem tego do stanu lustra :roll: .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
JAWKA SIEDLCE
Po kostki w błocie
Posty: 257
Rejestracja: 26 sie 2013, 10:01
Motocykl: xt600

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

Post autor: JAWKA SIEDLCE »

Gacek amelinium to mały problem frezem obrabiamy co miękkie, gniazda kamieniami ,papierem wyrównujemy nierówności po frezie ,a na mokro pod gładkość i pasta na koniec.Ssące najważniejsze ( kolektory + zawory ) a wydech tylko zawory wypolerowac i obrobić nadlewy (bez polerowania) i tak zaraz nagarem zajdą. Pawlo autosolem teraz robiłem (promocja u kolegi w sklepie) a automax moim zdaniem to podobna receptura testowana wcześniej i efekty te same.
qpa
Po ośki w błocie
Posty: 888
Rejestracja: 12 lis 2010, 18:31

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

Post autor: qpa »

wrzucaj zdjęcia, bo imo wstawienie innego gaźnika to najfajniejsza modyfikacja xt/tt
MAĆKO
Lubiący błoto
Posty: 87
Rejestracja: 23 lut 2013, 12:55

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

Post autor: MAĆKO »

Super! Dobrze że ktoś przejął ten temat:D Wiedziałem że do czegoś sie przyda:) Może kupie jeszcze jednego XT kiedys (bo są takie plany) to się przyłącze:)
Pozdrawiam i życzę powodzenia w modach.
ralf
Po kostki w błocie
Posty: 145
Rejestracja: 27 gru 2010, 11:02
Motocykl: wr 500 ttr 600 exc 520

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

Post autor: ralf »

nie wiem czy dobrze zrozumiałem tzn przeczytalem ale ssacych nie wolno polerowac na lustro. a co do gaznika w xt to gdzies pisalem,ze mozna kupic fabryczni kruciec na jeden gaznik od gryzzli 600 do ttr nie podejdzie.
JAWKA SIEDLCE
Po kostki w błocie
Posty: 257
Rejestracja: 26 sie 2013, 10:01
Motocykl: xt600

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

Post autor: JAWKA SIEDLCE »

zdjęcia
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
JAWKA SIEDLCE
Po kostki w błocie
Posty: 257
Rejestracja: 26 sie 2013, 10:01
Motocykl: xt600

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

Post autor: JAWKA SIEDLCE »

gaźniki
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
JAWKA SIEDLCE
Po kostki w błocie
Posty: 257
Rejestracja: 26 sie 2013, 10:01
Motocykl: xt600

Re: Podstawowe modyfikacje w XT

Post autor: JAWKA SIEDLCE »

Witajcie. na pierwszym zdjęciu widoczna różnica w rozstawie orginalnych kanałów ok. 5 mm na stronę .na drugim gaźniki xt po lewej xr po prawej :roll: i zawory w tle obrobione. w najbliższym czasie mam nadzieję ruszyć dalej z pracami bo narazie czasu mało.
ODPOWIEDZ