Witam podzielę się swoją wiedzą .Jest to mój mały wynalazek który mi pomaga z nietypowymi głowicami .

na dole zamieszczam link który mi też pomaga wam się też przyda .
Miernik ciśnienia podepniesz każdy .
silnik w stanie bdb ma mieć około 10-11 atm .
miałem też taki przypadek że silnik przy xv 750 chodził idealnie lecz ciśnienie na jednym garze miał 6 at .co czyniło go nie halo .Lecz pamiętajmy o kilku przyczynach spadku ciśnienia ,tu akurat były zawory na garze zile ustawione .
wpierw sprawdzasz .
-zawory gdyż przy złym ustawieniu mogą się otwierać w złym czasie i będzie spadek .
- mogą mieć zawory przedmuchy co trzeba je zniwelować pastą lub dać do naprawy jeśli nie dasz rade
- oczywiście przytarte pierścienie jeśli ma złóżyte
-no i złożycie pierścieni i cylindra co miało miejsce u mnie .

Pamiętaj motocykl i kobiety to fajna sprawa .