Z życia wzięte - pomiary z szlifierni to z autopsji pic na wodę w mojej okolicy jest parę zakładów które czynią takie usługi , jak się kiedyś przejechałem to powstał mi mały mętlik w głowie .Jak by było realnie idealnie to do szlifu oddawał byś cylinder bez tłoka i by ci zrobili jednak w życiu jest inaczej i seta w lewo seta w prawo to norma .Jak poskładasz ten silnik ponownie to na sucho wlej mu 1 l oliwy przez rewizję zaworów ssących , będziesz miał mniej powodów do gdybania na później .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
gacek cylinder zawsze oddaje wraz z tłokiem do szlifierni . tłok pomierzony był mikrometrem , a cylinder też wewnątrz we wszystkich możliwych miejscach . zakład daje pewność 100% że to nie stuka tłok tłok daje odgłosy na zimnym silniku , wraz z wzrostem temperatury milknie , poza tym taka wielka średnica nie stuka metalicznie. . a poza tym nigdy nie uruchamiam silnika na sucho , zawsze wlewam około 0.75 oliwy . Jak chcesz to możesz zweryfikować cześć po rozebraniu , żadnych śladów nima
A w jakim stanie były prowadnice zaworowe niezamocno latają zaworki ? To są uroki powietrzniaka słychać każde puknięcie tak to płaszcz wodny trochę wygłusza
zaworki na filmie olejowym swobodnie samoczynnie opadały powolutku . tego niema si e co czepiać , głowice mieniłem już na podmianę i to samo było . poszukuje teraz ślizgów łańcucha bo trochę mam wytarte i spękane
jutro podjade do rybnika , i zobacze czy kolesie od M-motor maja coś używanego . w serwisie zamówiłem uszczelniacz wałka balansowego i wału . potem bede składał wszystko od początku z manu-alem i wszystkie łożyska będę zakładał na kleju montażowym loctite 648 założę łańcuszek rozrządu did , jeszcze raz zobaczę głowice . i poskładam w całość . zobaczymy co sie będzie działo . jak dalej to samo to chyba sprzedam sprzeta
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
maciej82 pisze:jutro podjade do rybnika , i zobacze czy kolesie od M-motor maja coś używanego . w serwisie zamówiłem uszczelniacz wałka balansowego i wału . potem bede składał wszystko od początku z manu-alem i wszystkie łożyska będę zakładał na kleju montażowym loctite 648 założę łańcuszek rozrządu did , jeszcze raz zobaczę głowice . i poskładam w całość . zobaczymy co sie będzie działo . jak dalej to samo to chyba sprzedam sprzeta
Ale ogólnie wyłapałeś po rozbiorce co jest nie halo z piecem ze wydawał chore odgłosy "stukanie metaliczne " ?
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
nic nie wyłapałem . podjadę na pomiar luzów pasowanych wałka rozrządu , aby wykluczyć sama głowice i wałek . Czy przypadkiem tam coś sie nie dzieje . Dziś w Rybniku serwisant zapewnia że ślizgi nie stukają i niema sensu kupować innych . Musze mu zawieźć głowice i pokrywę z wałkiem na pomiar paskami do sprawdzania luzu ( Plastigauge ) http://plastigauge.pl/sklep-internetowy ... nf-17.html
To faktycznie kaplica o ile byleś w stanie wyłapać własne błędy - może to głupio zabrzmi ale z autopsji mogę stwierdzić zdarzało mi się coś pominąć "zrobić nie tak jak należy " dopiero z perspektywy czasu byłem w stanie to wyłapać .Po prostu błędów nie popełnia ten - kto nie robi nic
Życzę ci powodzenia i zanim coś zdecydujesz ochłoń szkoda było by twojego wysiłku i starań aby rezygnować pod presją niepowodzeń z całego czasu ,trudu i kasy jaką włożyłeś w sprzęta
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.