Okej dzieki,Gacek, pomiar luzu na zamku wykazał 1.09/1.1 mm z dużym naciskiem na 1.09. Czy to dobrze czy źle? Chodzi o pierścień pierwszy z góry-kompresyjny.Pierwsze zdjęcie moje-drugie kolegi szpadyzor45 Wydaje mi się że nie ma źle?
Teraz mniej więcej wiesz na czym stoisz
Limit o ile się nie mylę dla ogniowego pierścienia to 0.7 mm Zrobił bym 2- 3 pomiary jeden w miejscu gdzie pierscienie nie pracoway a dwa na płaszczyźnie pracy , aby się przekonać co jest zużyte .Wszystkie dokładne informacje odnosnie limitów zużycia znajdziesz w manuału .Jeszcze jedna sprawa tak na marginesie do równego ustawiania pierścienia w cylindrze najprościej użyć tłoka .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Dzięki, nie wiem co bez Ciebie ym zrobił;/ zmierzylem na szybkości kuz na pierścieniu zgarniającym- ponad 2 mm.. Pomiary na dole tulei dają wyniki o ok. 0.07 mniejsze (mniejsze szpary) skoro mówisz ze tak podaje manualcto niefajnir... Z drugiej strony żadnych(!) przedmuchów nie było,a tłok sztywno siedzial w cylindrze,cholera moglem zmierzyć kompresję ale nie było jak o podejsc z manometrem i stwierdzilem ze od razu rozbiorze i będę wiedzial co i jak.. Guzik..Dobrze krótka piłka,skladac na tych pierścieniach,szukać takich pierścieni (+0.75) czy po prostu tłok na kolejny szlif (+1.00/96mm) i tyle? Nie ukrywam że z kasą krucho ;/
Najlepiej jak postarał byś się określić jaki luz tłok cylinder jaki ci został i tu sprawy nie są jednoznaczne bo limit dla xt to 0.1 mm ale np dla bliźniaczego silnika ttr to 0.15 .Sam musisz podjąć decyzję jeżeli luz tłokowy i stan cylindra kwalifikuje się na szlifu to robisz szlif - jeżeli nie to możesz zaryzykować wymianę samych pierścieni tylko nie wiem co to za tłok u ciebie siedzi bo nie jest to woosner .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
No tak tak kolega dawał do Kraśnika spasowali mu ,zrobili gore -mowil mi ze wossner ja teraz ostrze w teckze na fakture-tlok 274zł,stawiam ze t.k.r.j ,pod spodem jest bapis MADE IN JAPAN. Czyli bubel,na tych zestawie już raczej nie polatam,prawda?;/ Trzeba myśleć pierścienie lub komplet ?;/
Ja bym założył to co jest. Jak wyglądają kanały ssące i wydechowe w głowicy? Nie są zaolejone? Jak w ogóle docierałeś silnik? Kumpel kiedyś robił mały remont w trampku, wymienił pierścienie, zrobili mu honowanie, ale nikt mu słowem nie wspomniał o jakiejkolwiek potrzebie wymiany oleju, choćby raz po kilkuset km. I tak przelatał "serwisowe" 12tys.km i moto znowu zaczęło wdupcać oleum. Olej jak odstał, to na dnie wyglądał jak śliczna srebrzanka Co do tłoka TKRJ, to większość XT/TT600 na nich lata (jak ktoś wrzucił ProXa to nieświadomie też lata na przepłaconym TKRJ).
Próbowałem ci wytłumaczyć ze to czy polatasz na tym tłoku czy nie to kwestia pasowania jakie zostało miedzy cylindrem a tłokiem .Jeżeli to pasowanie nie jest mocno zblizone do limitu to można założyć nowe pierścienie i rozsądnie dokatować ten szlif .Nie zmieni to moim zdaniem faktu ze możesz zapodać nowy zestaw nawet najdroższy i przy braku " kultury użytkowania " zarzniesz go w 1kkm .
Przejechał bym się z tłokiem i cylkiem do przemierzenia po paru szlifierniach potem usrednił wymiar i w zależności od stanu luzu podjął decyzję .
Moim zdaniem Składać to na głupa jest bezsensem .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
JEszcze jedno pytanie, kupiłem TOP END Proxa, i w zestawie była jedna taka uszczelka kanału olejowego jak na zdj... Cholera przecież u mnie w silniku były dwie- pod cylindrem i między cylindrem a głowicą, co ja mam w zamian wsadzić??
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.