
Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE
- Pawlo
- Moderator
- Posty: 2502
- Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
- Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290 - Lokalizacja: Wrocław
Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE
Silnik nie opadnie nawet jak pęknie dolne mocowanie silnika i ukręci ośkę wahacza jednocześnie - potwierdzone info, niestety na własnym sprzęcie
W sumie, żeby mocniej ruszyć silnik w tej ramie to by musiało być już spustoszenie, ale sprawdzić oczywiście możesz. Możliwe, że masz za bardzo napięty łańcuch. Wrzuć moto na podnośnik jak masz i zobacz to wygląda z kołem w powietrzu, może coś wypatrzysz. Łańcuch ma mieć 3-4cm luzu, gdy moto stoi w pionie bez kierowcy.

-
- Czyścioch
- Posty: 18
- Rejestracja: 15 lip 2015, 12:23
- Motocykl: TT600e SM
Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE
Stojąc na nóżce ma 2-3 centymetry. Wrzuce na podnośnik i sprawdze. Łańcuch powinien cały czas opierać się o rolkę, prawda?
-
- Czyścioch
- Posty: 18
- Rejestracja: 15 lip 2015, 12:23
- Motocykl: TT600e SM
Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE
PYTANIE: Czy rolki łańcucha w tt600e pasują od jakiegoś innego modelu? Intermotors mam blisko siebie ale nie posiadają takich rolek, może by coś dobrał:)
- glina
- Po ośki w błocie
- Posty: 629
- Rejestracja: 07 lut 2014, 12:10
- Motocykl: była : TT600E 1998
jest : DRZ400E 2002 - Lokalizacja: Bolesławiec
Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE
Grosze to kosztuje. Elementy 25 i 26 pewnie Ci są potrzebne.SiemaszBrat pisze:PYTANIE: Czy rolki łańcucha w tt600e pasują od jakiegoś innego modelu? Intermotors mam blisko siebie ale nie posiadają takich rolek, może by coś dobrał:)
http://partsdepot.cz/originalni-dily/mo ... 0E/350838/
-
- Czyścioch
- Posty: 18
- Rejestracja: 15 lip 2015, 12:23
- Motocykl: TT600e SM
Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE
Glina/ktokolwiek inny, możecie mi zmierzyć mniej więcej średnicę i szerokość rolek dolnej i górnej? W Olek motocykle są dostępne rolki uniwersalne- dobiore coś po prostu
-
- Po kostki w błocie
- Posty: 201
- Rejestracja: 12 cze 2014, 21:09
- Motocykl: yamaha ttr600
Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE
może głupie pytanie ale ciągle myślę nad chłodnicą oleju, przeglądając aukcje natknąłem się na coś takigo:
http://allegro.pl/chlodnica-oleju-do-si ... 55243.html
pytanie jest czy przepustowość tego musi być jakaś duża żeby podpasowało to do naszych sprzętów?
http://allegro.pl/chlodnica-oleju-do-si ... 55243.html
pytanie jest czy przepustowość tego musi być jakaś duża żeby podpasowało to do naszych sprzętów?

-
- Czyścioch
- Posty: 18
- Rejestracja: 15 lip 2015, 12:23
- Motocykl: TT600e SM
Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE
Moim zdaniem przepustowość będzie zbyt mała. Grubość przewodów olejowych w tym zestawie raczej odpowiada przewodom hamulcowym:) Moim zdaniem zmęczysz tylko pompę oleju, lepiej zamocować coś od starego olejaka ale o konkretnej pojemności. Wiem że chodzi o wymiary, ale ja osobiście bym nie ryzykowałbym wkładania chłodnicy z silnika w którego obiegu krąży szklanka oleju.
- KrisDOA
- Po kostki w błocie
- Posty: 103
- Rejestracja: 06 cze 2013, 06:52
- Motocykl: TT600E Belgarda 4GV
- Lokalizacja: Oława
Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE
Jakie są rozmiary 3 kalamitek od mocowania wahacza, zna ktoś wymiary? Przez jedną prawie nie możliwe jest przepchanie smaru mimo że kulka w kalamitce wciska się płynnie. Jaki najlepiej smar tam wpuszczać bo ja dałem do przegubów.
- Pawlo
- Moderator
- Posty: 2502
- Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
- Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290 - Lokalizacja: Wrocław
Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE
Kubas, szukaj chłodnicy od Tenere, jest dedykowana pod ten silnik i chłodzenie jest wystarczające. Przy temp. poniżej 10*C przykrywam chłodnicę, bo na krótkich odcinkach zbyt długo się grzeje.
Kris, ja pchałem zwykły smar do łożysk. Wydaje mi się, że ważniejsze jest regularne smarowanie niż rodzaj smaru. U mnie też strasznie ciężko to szło. Przy pierwszym podejściu strzelił mi gumowy wąż od smarownicy
Kris, ja pchałem zwykły smar do łożysk. Wydaje mi się, że ważniejsze jest regularne smarowanie niż rodzaj smaru. U mnie też strasznie ciężko to szło. Przy pierwszym podejściu strzelił mi gumowy wąż od smarownicy

- KrisDOA
- Po kostki w błocie
- Posty: 103
- Rejestracja: 06 cze 2013, 06:52
- Motocykl: TT600E Belgarda 4GV
- Lokalizacja: Oława
Re: Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi - TT/TTR/TTRE
Na najwyżej wkręconej kalamitce cały smar mi bokami wywala przed kalamitką zamiast trafiać do tulejki.